' انقلاب همه نسل ها '
نوشته شده توسط : xmovies

خون عاشورا در رگان زمین جاری شد و ایران اسلامی سراسر ادامه كربلا گشت، تا قیام امام حسین(ع) ضد یزیدیان، ناتمام نماند و پرچم قیام از بهمن 57 با رسالت خمینی (ره) بر دوش همه نسل ها نهاد شود.

اینك فریاد و بانگی می رسد، عالم سكوت می كند و از هیبتش صدای مظلومیت تمامی آزادی خواهان جهان به پژواك می رسد كه بشنوید رساتر از'الله اكبر' فریادی نیست.

هوا دلپذیر شد، خون درون رگ گیاه بجوش آمد و گل و لاله از خاك بر دمید تا پرستو دگر بار نغمه بازگشت و رهایی برآورد،' كه یاد یار مهربان آید همی' و بعد آدم از قعر دوران چونان فرشته ای بر دیو زمان مستولی گشت، كه گویی تمامی كتاب های آسمانی نوید این فتح عظیم را داده بودند.

اینك فریاد رسا و غریو' استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی' ضد كاخ 'استعمار، استبداد و دین زدایی' از سینه های سرخ پر از گلوله، از سینه های سرخ پر از درد، از سینه های سوخته 72 پروانه عالم در گلوی تاریخ منتشر می شود.

همه آماده آمده بودند، كه توپ، تانك ، مسلسل دیگر اثر ندارد و نداشت، كه خون بر شمشیر پیروز است، خون بر خنجر، خون بر جنون ستم و خون بر استبداد ستمشاهی.

سیاهی شب فرو نشست و خورشیدی از بلندای كربلا بر ملتی از نسل عباس(س) نور افشانی كرد و مردم به اذن خدا، قطره قطره به دریایی خروشان عدالت خواهی و آزادگی به خیابان منتهی به بهشت پیوستند.

اینجای تاریخ معاصر، جهان گونه ای دیگر رقم می خورد و هیمنه دروغین استكبار از شانه های بت های سنگی و سنگ دل، بر زیر پا كشیده می شود و پایان دوران ستم زدگی ملتها فرا می رسد.

همه آماده آمدند، تا فریاد برآورند، كه قیام حسین(ع) به انقلاب اسلامی ایران پیوند خورده است، پیوندی مبارك و اینك طلیعه سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، جان دوباره به ستمدیدگان عالم بخشید.

اینك صدای رسای جابربن حیان '، ابوریحان، ابن سینا، امیر كبیر، قائم مقام ها و ملاصدرا از حنجره سرخ دانشمندان جوان انقلاب اسلامی، رسالت بزرگی را در گوش جهانیان طنین انداز می كند، كه ' ما از دریاییم و به دریا می رویم.'

به گزارش ایرنا، همزمان با طلیعه سی و سومین بهار آزادگی و دلدادگی و در آستانه ورود به بهار سی چهارم انقلاب در كشور حماسه، مردان و زنان یكبار دیگر به دریای خروشان راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه پیوستند.

از محمود رییسی

7359/558/ 640





:: برچسب‌ها: تایوان , ابرها , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: